24/5

Igår var de en riktig tråkig dag!..inget å göra och skit väder var de å de är de idag med=(...Jag vill ha SOL!!
Men jag hann med en promenad och gick till jobbet en sväng för att lämna in en ledighetansökan på onsdag..Men tror du inte min syster ringer sen när jag är hemma att dom har ändrade planer och tänker komma idag..Så då var de bara säga att dom inte behövde ta in nån för mig..men den var redan inskickad..men de skulle lösas idag..Ja ibland bänglar man..hehe:p
Som sakt så kommer min kära syster och min svåger hit=)..de ska bli super kul!
Äntligen ha någon att umgås med..hehe:p
Så jag kan egentligen inte sitta här jag har en del att göra!
De som står högst på listan är städa och diska, Sedan blir de bolaget och sen i duschen...Sen får man se vart kvällen har och bjuda på..
Ha de gött !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!