25/5

Det var en trevlig kväll igår=)..De var super kul och träffa syrran och svåger..Dom är så fina<3
Vi var ut och åt tillsammans på knuten och sen satt vi hemma hos oss och drack och prata å hade de allmänt mysig..
Vi har små planera lite grejjer framåt som jag ser framemot=)..Tänker inte berätta vad..de är lite hemligt:p
Sedan satt jag uppe en stund och såg på bigbrother och la mig sen och sov=)
Idag har jag typ lega hela dagen i sängen och inte gjort nått..även fast solen skiner så har man inte orka gå ut..
Så jag har legat och sett bigbrother och Jocke har hjälpt Nicke och köra skräp för han håller på flytta ur lägenheten...
Så när han kom hem så hade en bukett med rosa rosor och en ask salta björnar...Så underbar min älskade Fästman är<3
Så jag har legat och tittat och luktat på mina fina rosor..tänk så glad man kan bli för lite blommor :p
Jag älskar dig min fina Jocke<3<3
Så nu har jag ätit middag och snart ska man fara iväg och jobba=)
Och jag har äntligen fått mitt paket från ellos!!!..Jag har väntat i mer än två veckor, Höll på bli galen!Men då skicka jag ett mejl och fundera på vart de var..så fick jag svar samma dag att dom skulle de skicka de direkt och vips två dagar senare så får jag de=))..Så nu hoppas jag allt passar!
Jocke sa att han skulle skjusa mig så jag hinner hämta ut de innan jag börjar jobba..Så gullig han är!..Ibland skämmer han bort mig<3
Ha en bra eftermiddag=)
Och Tack för besöket min kära syster och svåger <3


Jag och svåger


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!