27/5

Igår jobba jag till tre=)..Sedan hade jag helg..eller?
Vi åt pizza till middag och sen for jag till Anna och prata lite skit :p..hehe..Vi for en sväng till hennes syster som höll på flytta..
När jag kom hem spendera jag framför bigbrother
Idag har jag inte gjort ett skit !!..jag har bara lega och lata mig..Och dåligt väder också..Jag börja bli less på detta väder..de har fan varit piss väder i två veckor..
Ofta burkar man tycka de är skönt med helg..men inte jag..Helg för mig betyder för mig "sitta hemma och inget och ingen att vara med"
Men då ringde Frid och undra om jag kunde byta med henne så jag jobbar delat på söndag så tar hon min om två veckor..Å för mig spelar de ingen roll jag jobbar gärna när man ändå inte annat å göra..
De är ju mammas dag på söndag..tyvärr kan jag inte fira=( ..för mamma är alldeles för långt bort=((..
Men jag skicka blommor med blombud idag..och hon vart så glad=)..Men de är hon värd min fina mamma<3..
Nä nu ska jag fara och handla hade jag tänkt..woho!De är mitt roliga för idag..

Jag känner mig inte på topp alls till nått !!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!