3/5

Igår var jag ledig och de var ritkigt skönt! Sov länge som jag brukar göra:p..hehe..Städa och diska här hemma för de såg ut som de hade varit 25 pers här...Sedan tog jag mig e låång promenad..var ute i mer än två timmar..men då gick jag förbi lindex och titta och sen åhlens å sen var jag på dollar å köpte lite saker:p men de var en bra promenad=)...för nu har stegräknar tävlingen i full gång..jag vet inte om jag gått så jätte för vet inte vad som är normalt och gå...men de är helt okej allafall:p
Sedan städa jag lite till och resten av kvällen tog jag de lugnt, titta på bigbrother å käka jordgubbar..mmm..


Idag har man jobbat..sluta halv tre men jag tog igen från utbildningen som jag missa när jag var till lule så de blev senare...
Har sedan ätit middag hos svärmor
Idag skulle nämligen Kära svärfar fyllt 50år...Så de var lite blandade kännslor..Sedan for vi till graven allihopa och jag la en sten som var som en ros..
Livet är orättvist!..men de vet jag...å de har jag fått känna på nu några gånger..
Vi saknar dig Stig!...Jag saknar våra långa disskutioner..jag sakna all hjälp från dig, Du var den som brydde dig om mig!
Så extra tanke till dig idag..
Tog sedan och promenera hem..Sedan har jag och Jocke sett film.."Milf" hette den..haha..en jävligt sjuk film ändå, Med massa humor..Fast de var inte så jätte bra bara sjuk:p
Nä nu ska jag gå och sova man ska ju upp i morgon
Sov gott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!