:(

Jag har ingen motivation för någonting just nu...Jag har sluta träna för två månader sen..Och stegräknartävlingen har gett upp..för att den inte funkar som den ska plus att på vissa ställen omvandlar dom allt dom gör så dom får massa med steg, å de känns ju fusk!
När jag är ledig ligger jag mest under täcket och gör ingenting!...Som nu med..Vakna tio i två, har princip sovit bort hela dagen..men jag bryr mig inte!
Men jag tar allfall mina promenader ibland..som igår då gick jag ut 23:00 och tog mig en promenad...
Livet är så förbannat trist så man känner att man vill inte leva=(
Nu har man varit ensam ett tag och man börja tröttna!...Jag vill ha någon och vara med å hitta saker..någon som motivera mig...
Jag vill bara just nu att någon skjut mig, för jag är så jävla less på livet!!
Ta mig här i från någon!!!!
De sån här tid man kommer på sig själv varför man vill flytta här i från!!!
Jag vet ju att jag har saker och se fram emot men just nu känns de så långt bort=(((

Fy fan vad livet känns totalt meningslöst ibland !




Kommentarer
Lina

Kom till piteå någon dag och hälsa på :)

2011-05-29 @ 21:00:57
URL: http://improveme.se/linow

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!