Fredag den 13 Maj

Då var de otursdagen idag:p..men har inte haft någon otur idag, som tur är :p...Idag har jag sovit läänge och väl!har inte gjort ett skit!..Jag har mest bara varit bitter för att de inte funnits något att göra..Men då ringde min kära arbetsledare Carola och undra om jag kunde jobba i morgon för dom hade kris på jobbet och jag tacka så klart jag för kände ändå som jag inte haft annat för mig..de ända som känns drygt är å kliva upp i morgon men de ska nog gå bra=) Fast jag är ledig söndag allafall så de är ju skönt:p
Sedan har Jocke fått veta att han ska börja plugga den 13 Juni å jag är så glad för älskling skull=) men de kommer kännas tomt och jag vet att jag kommer tycka de är jobbigt när han är borta för jag kommer bli tokig och vara helt själv!men de ska nog gå bra=)..men nu gäller bara hitta en lägenhet fast först måste han veta att han hamnar i pite, för han kan hamna i Kalix eller Pajala med men de får han veta till veckan men jag hoppas på pite=) Skulle gärna vilja flytta med men jag har ju mitt jobb här..men man vet aldrig vad som kan hända på fyra månader:p hehe..
Annars ikväll har krillaz varit här och Johan kom en sväng=) vi tagit nån öl och bara tagit de lugnt=)..men i morgon blir de dricka massa öl!
Nä nu ska jag gå och sova så jag tar mig upp i morgon=)
God Natt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!