11/14

Denna helg har gått riktigt fort!
Vi åkte till Ikea i lördags och de var super kul!Gick om kring och titta och köpte en massa saker bland annat ett glasskåp och sen köksgrejjer och lampor..Vart nöjd av de jag köpte=)De var en del folk kan jag säga, kön till kassorna var enorm! Sen drog vi till lule en sväng, de blev ikea i Happis istället för Sundsvall..Var in till pappa en sväng, eftersom de var farsdag i söndags alltså igår:p Han fick en låda me choklad=) Han blev paff när vi kom han trodde att vi var i Sundsvall:p, men de var skönt å träffa familjen=) Pappa var dunder förkyld så han hade lega hemma och varit sjuk..Så krya på dig pappa och grattis igår på Farsdag<3 fina lilla pappa=)
Drog max till middag innan vi drog vidare hemåt igen..De kändes super konstigt och bara fara förbi lule..Jag hade gärnat stanna..Kom hem rätt sent, se så där vid tio..Dö trött som fan gick och la mig och sov för jävla gott !
Söndag spendera vi och städa och packa..
Idag har jag jobba och sen varit i skola på eftermiddag..Sedan när jag kom hem så drog jag i gång med packning och städning av hall och toa, nu sitter jag här helt slut!bebis lever om som tusan så tar en paus i städandet..
Jag hoppas alla har haft en bra helg för de har jag haft för en gång skull=)
Vi hörs!
See Ya !
<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!