15/11

Ja då var de tisdag..å snart är de flytt=)) De mesta dels är packat..de är väl en del små grejjer och mina kläder som är kvar..Har hunnit städa också en del..Men de är ändå en del saker som måstes..
Idag blev jag nojjig..För någon dag sen hade jag en blödning och i morse så var de mörka flytningar så blev lite skrajj..för jag har som skitit i de..men idag så sa jag till jocke om de var och var orolig..å jag som hatar att ringa till folk tog till slut upp telen och ringde förlossningen..Så nu är jag lättad, De var inge men om de skulle komma en till så skulle jag ringa genast och då skulle jag få komma in..Så nu får jag verkligen hoppas att de inte kommer mera sånt..
Men jag bänglar väl för mycke och stressar..De kankse inte är de bästa..Men de tur jag har underbara människor omkring mig som stöttar mig..Tack alla<3
Jag hade som tänkt packa nu å städa men känner ingen ork och får lite skällning av nu är de bara jag vilar:p..och de hade jag tänkt göra nu=)
Ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!