4/11

Har inte skrivit här på ett tag, för jag har inte orkat..Förra veckan var de mycke på jobbet och även helgen som jag jobba..helt sjukt mycke på jobbet!
Veckan har varit en del också men den har varit lite lugnare..
Ja annars har de inte hänt så mycke..
Jocke har allafall Äntligen flyttat hem igen=)) De är så skönt och ha han hemma! så nu är de ännu mer grejjer hemma..haha:p
Så har jag börjat få ont i ryggen..jag kan inte sitta eller ligga för länge för då börjar de som sticka i ryggen..Ja då börjar sådan besvär:p..hehe..
Nu har jag lång helg=) har inte gjort mycke alls idag förrutom att varit till Sidberg och hälsa på=))
Jag har inte så mycke energi, Allt går åt när jag jobbar å sen när man är hemma orkar man tpy inte göra nånting!
Men just nu känner jag mig lite rastlös..Jag vill göra nått...men de finns inge å göra och de är hel död i denna lilla stad, Tråkigt tycker jag..
Ne de blir väl glo på tv..
Nå mycke mer händer inte och vet inte vad jag ska skriva
Tja rå !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!