14/10

Ja då har en arbetsvecka gått då..Och som sakt så händer de inte mycke alls..Förutom att jag besikta micran i onsdags och den gick egenom=) De kändes bra, för nu kan jag köra bil igen=)..Så nu behövs bara stoppa på vinterdäcken på den.
Igår så var blev de en kväll med jobbet=)..Då vi åt tacos och en super god efterrätt!..De blev lekar och massa skratt=) Man har aldrig tråkigt när man är med sina arbetskamrater..De är världens bästa gäng!
En stor stjärna till Anna och Linn som hade fixat allt, De gjorde ni bra tjejer=)
En super trevlig kväll helt enkelt=) Tack
Idag har jag varit ledig, för jag har nämligen lång helg..skönt tyckte jag i går kväll men trist när jag vakna i morse..Jag har ingenaning vad man ska göra..Ja vanligt vis hade jag kunnat varit med någon polare..men jag har ju mina vänner 30 mil bort..så dom sitter säkert och tar en öl och snackar massa skit..Så jag har en mycke stor hemlängtan just nu..Jag är trött på de här och vill hem..Men som sakt är de ju en vana som läser min blogg att jag är så här många gånger..och de kommer vara så också ett tag..
För övrigt har jag inte änns stigit upp ur sängen idag så jag har inte vetat var de varit för väder eller hur kallt de varit..jag har bara helt enkelt kännt att de inte är någon vits heller att stiga upp..
Ja, jag steg upp för att laga middag som blev fil, macka och två ägg..härlig fredags middag..
Jag hoppas ni får en trevlig helg ni som har ett liv

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!