3/10

Helgen har varit super bra=)))
Jocke ha varit hemma<3..Å på fredagen så var vi en sväng på marknaden men tyckte som de var som tråkigt, samma sak...Vi for alla fall och fika på lilla bagis..å jag tog världens sockerbomb..satan jag var mätt i timmar efterråt..haha..Sedan var vi ute och åt å de var super gott!..Spendera kvällen i soffan och såg Idol..
Tycker inte att de är specielt bra i år..så lär ju inte idas följa de nå mer..

Lördagen..ja vad gjorde vi då?..tog de lugnt mest hela dagen..Sen så kom Anna, Lilla Wille och Johan på besök en snabbis=)..Dom hade varit och bytt bil i storuman..Så de var kul och träffa dom=) synd att de bara vart en kort sväng..För sen var vi på middag hos en annan Anna och hennes Hans:P..åt super gott!!Där spendera vi våran kväll och de var jätte trevligt=)..Så fick jag vara chaffis också lite grann under kvällen:p..Vi hade tänkt oss ut men de vi orkade aldrig...men jag hade kul ändå=))

Nu är de måndag igen och Jocke har dragit sig hem till pite=((..Och i morse gjorde vi ultraljudet som sakt..Och äntligen fått sett den lilla<3..De var en upplevelse! Så fick jag veta exakt vilken datum jag var i..Vi trodde den 18 veckan men icket utan jag är i vecka 22..så jag har gått lite mer än halvvägs..så spännande!!..Och jag är beräknad den 10 Februari=)) De känns fortfarnade de helt sjukt! Men nu känns de verkligen verkligt specielt nu när man fått sett den lilla=)
Jag har suttit och titta flera gånger på bilden=))..å jag lär väl titta på den många gånger till=)

Egentligen så jobbar jag kväll ikväll men får komp så är ledig=)) Så skönt!..Tänkte kankse passa på och städa lite och kanske bege mig på och rensa och städa ett skåp i köket :p

Ha en bra dag=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!