9/10

Då var de var de några dagar jag inte skrivit :p..Å vad har hänt sen dess?!
Ja Torsdag jobba jag till kvart i tre..Och jag blev blev bjuden på lunch av Robert=) Tack kära du!
I fredags så jobba och också till kvart i tre..De de var en riktigt stress dag..man hade de man hade och göra!
Men som tur är så fick jag hem min karl sen..Så vi drog och handla för jag hade inge mat i kylen..spendera sen kvällen framför idol för de fanns inge annat och se..de var inte så jätte bra heller..
I går så for jag och jocke med Marcus till Sidberg=)
Sedan på kvällen så var vi på hotellet med jockes familj och släkt på wallmans=) De var jätte trevligt=)
Dom var jätte bra dom som sjöng..En av dom var Svärmors kusin som var super trevlig=)
Var även ner på nattklubben ett tag och dansa lite:p men de var inte så mycke folk men de var ganska skönt tycker jag..De fanns ett minus under kvällen och de var maten..De var snålt med mat och sen var en inte så bra..Men de gjorde inte så mycke när allt annat var bra=)
Så jag har haft en trevlig helg=))
Just nu ligger jag i soffan och myst med kissen..Jocke for till Sidberg för att byta däck på jettan..Han varit så snäll min älskling och tagit hand om mig och kommit med fika på sängen hela helgen<3..Synd bara att han åker hem till pite idag=((..Men de är bara nägra veckor kvar sen flyttar hem igen..Gu så skönt de ska bli !
Jo, förresten apropå ingenting:p Så fyllde mamma år i Fredags=)) Så jag säger Grattis till min fina mamma<3
Och idag har jag gått in i vecka 23 på graviditeten=)
Puss Och Kram på er !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!