12/9

Nu är man hemma igen efter en helg uppe i norr=)
De var så skönt och åka iväg, de behövde jag verkligen!..Men de var lite skönt och komma hem till lycksele med sen för jag möttes av en super glad kille=)..Å han hade rensa matskålarna som hade gett han..lill plutten!hade nästan dåligt samvete att jag lämnade han..men han klara sig fint=) så han låg ohc myste med mig i sängen<3..De är så skönt att man har någon att komma hem till=)
I allafall så har helgen varit super bra=)..När jag kom torsdag kväll så bara log jag när jag kom in i stan..De kändes så bra!..Så jag gick direkt till mamma och där sov jag..vi prata en stund och sen var vi trötta så vi gick och la oss..

På fredag så var och träffa Anna på stan..vi Kikade runt lite och sen fika vi..mmm..winerbröd!..De är bästa som finns i fika väg faktiskt :p..Sedan gick jag hem till mamma och där var pappa och storebror som hade kommit hem..Så Äntligen fick jag krama honom..Vi har inte setts på jag vet inte när..Vi prata och sen gick pappa och Micke och åt och jag hade bestämt dejt med min fruga Helena:p Vi drog en max..De är ju standard när man far hem..för vi har ju inte de här i denna lilla stad:p..och vi satt tre timmar där och bara snacka..Sedan gick vi och köpte godis och for hem till Frugan och såg film..eller vi såg inte så mycke vi prata mest:p..Kolla egenom gamla skolkataloger..haha så man såg ut!..De var skojj=)..Vi såg förresten Dreamgirls som var värdelös!..Sov hos frugan=)..Vi hade så mysigt<3

Lördag så for jag frugan, Klottan och hans son Adam till teknikenshus=) De var skojj! Man får leka av sig lite..haha..de gäller ha barnasinnet kvar:p..Hehe..
Sedan drog jag till sunderbyn och åt hos pappa=)..Jocke kom sedan dit..Komiskt, när jag väl kommer så träffades vi typ inte..haha..
Vi satt där ett bra tag och sedan drog vi in till stan..De var kulturnatten..inte för att jag riktigt vet vad de är men de var öppet lite var stans och de spelade band lite över allt..Så vi träffade Anders och Vicky och tog en fika=) Sedan prata lite med Brosan och gänget och såg nå band..
Vi var inte så länge i stan så jag och älskling åkte till Norrfjärden och såg film och myste<3

Så de var min helg=)..Skönt och komma hem å träffa vänner och famlij...Och få prata av sig med någon=)

De är rätt roligt..Många som bor i Luleå vill där i från..men jag vill bara dit:p..men de är väl för jag lärt mig och se för de jag har där hemma..å sen har jag ju inge liv här så de kan vara en del av de:p..

Men Alla Där hemma i Lule ni är Guld värd!!

Nä nu måste jag sticka..Tjaråå!!


Love you <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!