18/9

Ja då var helgen slut och min jobbar helg är över..Men jag hade tur i fredags som slapp jobba på eftermiddag och vart ledig hela dagen=)..Fredag kväll spendera vi hos Johan och spela texas hold och jag vann!..haha..som är egenligen dålig på de:p..vi satsa alla 25 kr..men 50kr är inte dåligt..hahaha..Jag tog mig även en öl..gu så gott de var!! De saknar man faktiskt nu..och jag drack nu alkoholfritt så ni kan vara lugn=)

Igår jobba jag delat så då tog vi och fönsterna eller jocke tog dom fast han har nog missa i sovrummen..tänkte de är bäst och ta utsidan och mitten för när vi flyttar är de snö och kallt:p..Sedan har Vi städa Ballkongen så då är då den klar=)
Men de ser för jävligt ut här just nu!..Jag får panik!..så INGEN får fan komma hit, folk tror väl man är en gris..haha..Men vi håller ju faktiskt på och packa så man få väl ha stökigt..men köket ser ut som de ser ut..har inte disk på några dagar..nää jag måste ta tag i de!
Är ju ledig i morgon men har skola så får se om jag ids kliva upp lite tidigare å städa lite..men får se:p

Jocke har nu farit hem=(..Trist och jobba när jocke är hemma..vi hade inte så mycke tid med varandra=((

Jag har jobba hela dagen idag men på lunchen så åt Jag och Jocke och Emil..så då hann jag pussa på jocke lite=)

Nu sitter jag och väntar på att Idol ska börja=)

Tjaa Råå !


<3 <3 <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!