19/9

Nu har jag städa upp här hemma och diska..Skönt! Nu ser de allafall inte ut som en svinstia:p..men jag får leva med lite stök nu när jag börjat packa:p

Sen har mitt internet i väggen gått sönder för när jag köpte nytt matbord så ramlade och hela internetdosan i väggen gick sönder..men Jocke var snäll och ringde Lybo i dag=) så dom skulle komma i veckan å laga de åt mig..
Så just nu så sitter jag på comvic mobila bredband..


Annars idag har jag varit i skolan, jag var så flitig så jag hann skriva en massa...hehe..har aldrig hänt förut:p
Sen har jag putsa fönstrerna i sovrummet..jocke missa och göra de..tog utvändigt och i mitten..Fick tips av Sanna på jobbet att andvända tidningspapper och torka med..eftersom vi fick ta om flera gånger på dom andra fönsterna för de blev de kvar massa fläckar från fönsterputsen..men fick tips och ta med tidningspapper och de funka skit bra! tack Sanna=)

Nu sitter jag här och häckar och halv glor på tv..de blir snart och göra någon middag=)


Min mage har börja växa..Och de börja synas nu, tycker då jag alla fall:p..Jag tänkte inte lägga upp nå magbilder först men de kan vara kul och se själv hur man förändras..
Många lägger typ ut varje vecka men de tycker jag är lite löjligt..jag tycker de räcker med bara nån bild..sen tycker jag tröjjorna man kan köpa som de står bebis är lite löjligt..Men alla är olika, men ville bara säga min åsikt:p
Så här är två bilder=)..Jag ids inte lägga upp facebook, de räcker här på bloggen som inte så jätte många läser..vad jag då tror

Kommentarer
Anna

Hörru, det tar sig va;P

2011-09-20 @ 21:36:15
Sophie

Naww, vilken gullig mage :D

2011-09-21 @ 02:30:49
URL: http://soffoos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!