23/9

Ja då var de fredag..Ni som har ett liv tycker idag är de en härlig dag som tycker de är skönt med ledighet, ja förutom dom som måste jobba..Jag är en av dom men de gör mig inget..tycker de de bara mest är skönt få ha nått att göra=) Sen gör ens jobb en på bra humör..Utan mitt och framför allt mina arbetskamrater så hade jag inte palla detta liv här..De skönt att man har någon man kan prata med för de kan man med mina arbetskamrater=)

Livet börja kännas tungt igen=(...Ensamheten har hunnit krypit in på en..de börja bli jobbigt att vara ensam igen..Så trist med ingen man kan prata med..och sen föröker man hitta på nå men folk är antingen för upptagna eller så struntar dom i att höra av sig..de känns som folk skiter i en..som om med mig kan man bara säga ja men vi tar de en annan dag..men för mig som är ensam hela fucking tiden behöver någon att vara med..
Jag vet inte om de är värt att må så här och vara kvar här bara för att man trivs med jobbet..De tål att tänkas på..Sen vill jag att våra lilla ska ha mycke kärlek omkring sig å de blir ju svårt om man inte har människor omkring en..
Där kom min bitterhet in!

Allt börja bara kännas jobbigt igen=(...
för övrigt så har jag plugga nu på förmiddagen och gjort klar läxan=) de känns allafall en positiv grejj..
Sedan jobbar jag kväll ikväll...men vad jag ska göra tills dess är en annan femma..som vanligt ingenting!



Kommentarer
sara

klart som tusan barnet kommer få kärlek av oss!

2011-09-23 @ 15:57:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!