28/9

Gu så flitigt jag var igår..för att vara med alltså..Jag hann städa och diska och tvätta..sen rensa jag skåpen i hallen så nu är dom tomma=))..sen var jag på dollar och handla och sedan handla jag mat på ica..Så jag kände jag gjorde massa vettigt igår:p

Idag har jag jobba elva till tre=) Vi har haft mötes dag idag..å jag njöt när jag gick hem från mötet för att veta att jag slipper långturen till halv tio..Vi har ju bytt schema nu=)) Lovely!
Sedan har lybo Äntligen varit hit och stoppa en ny internetdosa i väggen..men inte fan funka internet för de..less!!
Men de tur de finns folk som kan sånt..hehe..Krillaz har försökte=)..Men jag får ha mitt comviq så länge..ja de funka ju:p..tänkte ringa brinet i morgon och kolla om de kan vara nå på nätet..så får se vda dom säger:P

Ska egentligen jobba halv åtta till halv fem i morgon..men har kunnat ta ut en komp timmar så jag får vara ledig heela dagen..gu så skönt!..då ska jag passa vika tvätten som jag inte vikt och plocka upp lite mer här hemma..
För de kommer en kille och ska komma och kolla på våran lägenhet=))..Jag Hoppas han tar den!..men vi får väl se..de är ju en del som borde göras i denna lägenhet..hmm..
Så nu ikväll kom pappa till Lycksele=))..Skönt och få sällskap!..Så han sover här sen åker han till ume i morgon och jobbar igen

Nä nu ska jag ringa till min käraste och sen ska jag sova=)
God natt !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!