2/9

livet är bara för tråkigt just nu!..Jag är bara mest bitter och gråter ibland..
Har inge att berätta egentligen..Igår jobba man till halv tre sedan gjorde jag ingenting alls!..Gick och la mig halv tio..snacka om att man känner sig som en pensionär!

Idag skulle jag egentligen jobba Morgon till halv ett men vi har ju som skola fast idag hade vi ingen lektion..Så jag plugga hemma..Jag ställde klockan för att stiga upp och plugga..Har aldrig hänt förut!
Så nu har jag hunnit en del..inte helt färdig..

Skulle egentligen ha helg nu men de är kris på jobbet så de blit att jobba ikväll och hela dagen i morgon..
Jag har ju ändå inge liv så då kan man lika gärna jobba!

Alldeles nyss ringde dom från lybo och fråga om grönssakstigen=) Så nu har jag förstökt ringa dom som bor där för att komma och kolla på lägenheten men fick inte tag på dom men får prova fler gånger..


Har en stor hem längtan just nu..Vill bara här i från just nu! Jag Vill Hem !!


Här är allafall mina nya skor jag köpte=) :

Kommentarer
Sara

Snygga skor! Så du ska jobba ikväll? Vet inte om vi far på bion ändå så, någon ska komma och se på våran bil ikväll så vi får se!

2011-09-02 @ 14:10:18
URL: http://frookensara.blogg.se/
Sara

:)



Ja precis, det får vi göra!

2011-09-02 @ 23:12:43
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!