6/9

Livet kan vara bra jobbigt ibland..
Jag har tänkt en del dom senaste dagarna...De känns som att helveten aldrig tar slut..när man går egenom en sak och så kommer de nästa..
Hur mycke ska man palla?..Men man får aldrig ge upp!
När man tror att saker inte kan bli jobbigare så kommer de alltid nått mer..De känns som att de inte heller kommer ta slut heller...

Jag lova en sak och inte berätta till vissa personer..men hur ska man kunna orka att var tyst när de gäller en sån väldig alvarlig sak..Jag kunde inte hålla tyst till slut..Och de var bra..
Jag har fortfarande en klump i mitt bröst...med en stor rädsla och oro..och den kommer nog alltid och sitta där..
Ju fler saker som händer i ens liv ju räddare är man för att mista någon i sin närhet..

Så snälla du där uppe nu får de vara bra..jag orkar inge mer motgångar..jag vill att de ska gå bra för alla runt om mig och även att mitt liv tar fart..

De blir inge bättre av att jag är ensam hela dagarna..allt är tyst och livet känns totalt meningslöst..
Idag är jag ledig och känner inte äns för att kliva upp ur sängen..vad är de för vits när man ingen har och inget att göra...

Kommentarer
Frugan

Jag hade velat att du flyttade till luleå istället med jocke o bebis i magen <3



Här har du massor av vänner som bara vill dig väl.



Puss love you

2011-09-06 @ 19:53:44
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!