Kväll

Idag har jag varit till skolan och haft disskution i grupp..Och när jag skulle fara från skolan så starta inte bilkräket..Så jag fick lämna han där och knalla på jobbet..
Har jobbat kväll..Och sedan när jag sluta så knalla jag tillbaka för att prova igen..men icket!
Så Jocke och Marcus trodde de var soppatorsk..Så Marcus skulle tanka i en dunk åt mig och sen ta bilen hem..De tur man har någon som är snäll=)..Så nu sitter jag och väntar på att han ska ringa så han kan säga om de var de..
Plus att jag är vrål hungrig!!..Jag har bara ätit en baguette till middag, köpte på fiket och de var vid tre..Jag skulle kunna gå till statiol men Jag är för lat!haha..sedan måste jag vänta på att Marcus ringer..Så då kan jag lika gärna ta bilen dit sen..Ja om han nu startar :p
Tur man jobbar kväll i morgon med så man får då sova allafall :p



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!