Planering

Jag längtar tills jag får flytta från denna sunkiga lägenhet!..Jag har suttit och planera i mitt huvud vad jag vill köpa=)..Vissa saker har jag köpt redan..matbord & stolar och en ny tv bänk=)..Vi har tänkt och fara till Ikea typ November nån gång..Men eftersom vi inte kan ta för stora saker i våran bil så har jag passa på och köpt stora saker här..Och jag har haft tur som har haft lyft hjälp=)
De som är kvar som jag vill ha är sängram och ett glasskåp..Sen är de massa små grejjer som jag också tänkt köpa som lampor och dyligt..Jag vill till Ikea NU !!!
Jag har som inte varit dugg brydd var vi haft för saker förut men nu när man har råd så känns de såå bra!..Och jag har sparkonto som jag sparar undan för ikea resan=)
De kommer bli super nice!
Men just nu så känns de långt bort med flytt och ikea...



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!