Tack

Ibland behöver man bara prata med någon för att må lite bättre Och de gjorde Jeantte=)
Var så skönt de var någon som brydde sig och ringde och bara få ut sig massa kännslor..Jeanette verkligen förstår mig och fattar som hur jag mår..men skönt också få lyssna och höra på vettiga saker
Så Tack Jeanette för att du finns du är guld värd<3

Jag mådde bättre sen efter samtalet så jag klev upp ur sängen och gick ut och promenera och tog tag lite med städning och diskning..tänk att de krävs lite egentligen för att kunna ställa sig upp och räta på ryggen..

Sen har pappa ringt och var orolig över mig..Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga..men pappa vill ju att jag pratar med han..men de finns ju saker som jag inte berättat åt han och de är massa saker som gör att jag mår som jag mår..men vi prata länge och de känns bra och ha pratar med han sen stund..
Jag mår ju som mest dåligt över att jag är ensam och där mycke jag kan bli nere..men man har ju sina dåliga dagar för sen kunna må bra igen..
Jag skulle aldrig ge upp!!..Men ibland känns de som man gör de..men man ställer sen upp igen..

Tack för att ni finns !




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!