12/4

I förrgår hade jag 39 graders feber igen för 6 gången..Jag var helt slut! Jag orka knappt lyfta Oliver..
Tårara kom för att man var så orkeslös=(
Men igår mådde jag mycke bättre och var på förmiddagen på babymassage=) Lilleman har inte så mycke tålamod..hehe..så han låg inte så länge innan de var kört och inte ville ligga längre..men han gilla och sitta och titta på folk..hehe..
Sedan på kvällen så var Marcus och Malin på besök så de var ju trevligt=))

Jag fick ju ett papper där de stod att en läkare skulle ringa på onsdag(alltå igår)..så jag satt på hel spänn efter samtalet..men när läkaren väl ringde så var de inget vettigt..Fråga bara hur jag mådde och fråga om jag hade tagit fler prover och de hade jag..sen sa hon att jag var testad positiv för körtelfeber(nehe,berätta de jag redan vet)..Men hon sa att nästa gång jag får feber ville hon att jag skulle fara in för att ta prover..Hon var svår att förstå för hon prata så osammanhängande..och Svenskan var ju inte de bästa..Så jag förstod inte meningen med samtalet och varför man skickar ut ett papper om dom ska ringa?..ja mena nästan allt hon sa hade den andra läkaren redan sakt..Jaja men slapp allafall vara orolig sen :p

Nu ligger Oliver och sover så jag passar på sitta här en stund och ta de lugnt..Jag hade tänkt mig på disken snart

Sen en sista sak nu är Dopet spikat=)) Så nu gäller de få hem inbjudningskorten så man kan få skicka ut dom och sen måste jag klura ut vad jag vill ha för gott till fikat..

Och Tack snälla mamma för påskpresenten <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!