1/4

1 April idag :p och jag har inte blivit lurad och jag har inte lura någon heller..tänkte skriva nå riktigt finuligt på facebook men jag och min icke smarta hjärna kom inte på nå..Ja men de kommer fler tåg :p

Som sakt så gick min feber upp igår kväll och nådde 39 grader..jag frös och mådde inte bra för fem öre! Och Jocke ville skjusa in mig men jag som bara "låt mig bara vila så blir de bra"
Jag är alldeles för feg!
Hon på bvc kommer inte bli så glad när eller om jag berätta att jag haft feber och inte åkt in som hon ville att jag skulle göra..Får se om jag får de fler gånger kankse jag borde ta mig i kragen och fara in!

Annars har vi varit till Sidberg idag=) De var trevligt..De var ett tag sen vi var dit :p
Sen har vi tvätta..eller ja inte så länge..De är nämligen så här att vi har fått nytt bokningssystem och en gubbe hade boka på de gamla systemet..Vad tror du han gör jo han tar alla blöta kläder och slänger i en hög på bänken, han hade till och med tagit ur de som höll på tvättas..Gubben säger att vi ska ta kläderna och gå för de är hans tvätt tid och Jocke förklara till han vi boka fast på nya systemet och fråga om vi kunde få låna och torka för vi hade mycke tvätt..Och de hade vi! tre korgar...men tror ni vi får de då..nää de skulle vi inte få..Så jäkla dryg!
Vi kunde fan ha delat tvätt stuga..å jag tycker de var våran tid..även om de stod på pappret att de ska börja den 2..men vi kunde boka idag, Så de är ju konstigt?!
De var Jocke som var i tvätt stugan men hade jag varit där satan så arg varit..man gör fan inte så där..Jävla Idiot!
Nä nu måste jag släppa de där så jag inte bli bitter :p
Nu blir de sova, God natt !


Så här snygg i håret blir man när man sover med blött hår! Plus att man inte helt frisk

Kommentarer
Lina

Du mÅste hääva dig mot sjukan om det är så. Hoppas att du blir frisk snart :)

2012-04-02 @ 00:46:34
URL: http://Metrobloggen.se/linow/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!