18/4

HejsanSvejsan i lingonskogen :p
Nu var de ett litet tag sen jag skrev men jag har inte haft dator..eller jo Jockes men har inte idas skriva därifrån:p
Min dator har slut ström och gick inte å ladda..skulle köpa ny laddare..och som tur var så testa dom den innan och de funka fortfarande inte..så de är datorn som är trasig där i laddningen..Typiskt! de ska alltid hända mig något när de gäller elekronik..Och sen hitta jag inte kvitto och sen är den köpt på netonet så vet inte hur de funka och skicka och så..Så jag bestämde mig för att köpa en ny..Jocke ville inte dela sin dator med mig..haha..sen har man blivit van och ha var sin..Jag beställde en rosa så klart!..hehe..vips två dagar senare fick jag en och nu sitter jag här=) Fick han idag och jag är så nöjd=) Men jag sörjer min gamla dator=(..men jag har inte tänkt slänga den..Jocke ska skruva i den och se om den går att fixa..Annars får man kasta om den inte funkar..För vad ska man ha en dator till som inte funka?!
Annars så händer de inte så mycke..Helgen var lugn..Vi tog en tripp med bilen för hade lite och göra..Hamna sen i Sidberg hos Jockes farföräldrar..Mycke trevligt var de=))
I Måndags så var några av mina arbetskamrater hit och fika=) De var jätte kul! Jag saknar alla där på jobbet!Dom är som en andra familj.
Idag har vi varit på babymassage..Lilleman hade inge tålamod idag alls! men så kan de vara i bland..Vi gjorde även avtryck på hand och fot=) Så vi får se hur resultatet blir..Kul och hänga upp de sen=))
Nu ikväll så har Malin och Sara varit här och surrat..Mycke trevligt!
Läkaren har också ringt och konstatera att de inte var körtelfeber och dom visste inte alls vad de kunde vara..Jag hade feber igen för 7 gången förra veckan..Man börjar bli så less på detta!Ingen kul och vara sjuk om vart annat..Man är helst slut och trött och orkar ingenting...man får som inte riktigt njuta av mamma livet helt=(
Men i allafall så har hon skicka en remiss till röntgen..Så jag ska få komma dit och dom ska röngta hela mig för att kolla om dom hittar nå..De är bra att dom verkligen kollar upp en och är noga men jobbigt att helt plötsligt inte veta vad de är..man får väldigt mycke tankar och nojjar sig..men de ska nog gå bra och hoppas på de bästa!
Nä nu ska jag gå och lägga mig
God natt !
Fin datorn jag köpt=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!