20/4

Lilleman är verkligen en tjurig liten kille :p
Igår kväll så börja vi söva han vid åtta för jag såg att han var trött men inte fick jag han och sova..å glad var han inte..först elva så somna han i vaggan som Jocke bar in datarummet..
Vakna vid tre med att ligga och smacka..jag tog upp han för att amma och trodde han skulle somna om som han brukar..men de är ju så att de går ju i vågor så han ville ju inte somna så jag klev upp och satt mig vid datorn trött och less..stoppa lilleman i babysittern, Vid fem slockna han i babysittern och jag gick och la han i sin säng och jag gick och la mig men han vakna igen jag la han i sängen och amma och somna om ett tag till..och nu sitter jag här..Jag är faktiskt inte så trött..och solen skiner=) Härligt! Idag borde man hitta på nått men de finns ju ingen att vara med eller göra..Trist!..Allt känns så trist just nu!Bläää! känner mig bara negativ...
Men de känns bara bitter och vakna tidigt och för sen bara glo på tv och städa lite och en liten promenad var eviga dag! man blir lite less!
Jaja min posivitet kommer väl sen nån gång..
Ska grilla ikväll hos svärmor så de är ju bra de

Tjarå !

Coola Oliver :p

Kommentarer
Lina

Va söt han är!:) jag i Fredde måste komma ner någon helg fram över och hälsa på tycker jag haha :)

2012-04-21 @ 00:17:49
URL: http://Star.spotlife.se
Tina

Söt <3

2012-04-22 @ 07:57:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!