25/4

Då var de onsdag :p
Jag har börja bli på bättre humör och se ljuset i tunneln=)..I måndags så var Jockes kusin Sofia hennes man Martin och dotter Elsa och även Jockes faster hit och fika..Fick även present av Sofia eller Oliver rättare sakt..hehe..Och de var kläder till han..Så mycke tack för de=) Och även svärmor hade köpt kläder till lilleman som hon hade lämna i brevlådan :p de var större kläder men de är bra han får även större kläder=) De var bland annat en shorta, Oj så stilig han kommer bli! Så vart sugen på köpa shorta till han i lite mindre storlek..Jag ska hålla utkik om jag hittar nån=)

Igår så var jag på fika hos Robert som hade mycke gott=)) Vi har ju haft vinlotteri förut men har börja köra med lotter i stället och de var inte mycke till vinst..men några nya lotter vann vi..hehe :p..Sen så fick jag träffa kära cicci som jag inte träffa på ett år om inte mer..för blev sjukskriven för att fått operera ryggen och nu har ett nytt jobb..så de var Trevlig=)) Självklart var de kul och träffa dom andra också=) :p

Och idag då onsdag så händer inte så mycke..Lilleman ligger och sover=) Vi har varit på morgonen på bvc och han är nu 59 lång och väger 4,8=) Stor killen :p
Har nu fikat och prata med brosan ett bra tag i telefon<3 Han är så orolig över mig och nojjig över vad de kan vara som jag har..Han är mer nojjig än vad jag är..haha..Söt bror <3
Vi är två rastlösa själar

Ha en bra dag allihopa=)




Fina tavlan som vi gjorde på babymassagen=))


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!