26/4

Idag fick man pengar från försäkringskassan..jippi! De lilla man får..Så betala räkningar så var de inte så mycke kvar..Men tur vi är två! Så då betalar vi halva var så de är ju bra=)

Annars idag har jag och Lilleman varit på babymassage och Oliver var glad och orka ligga hela massagen..Så lycklig jag blev=)) Tyvärr var de sista gången=(...men får massera här hemma=)
Han somna sen direkt sen när han satt i bilbarnstolen..Så han sov han från tio nån gång till två..Så härligt!
Så jag hann plugga...Har en läxa kvar att göra och jag har vänta så länge för kursen sluta vid sportlovet..men nu tog jag äntligen tag i de..men bättre sen än aldrig :p..Jag är inte klar än men får se när man får mer tid..
Sedan kom Vanya och Lilla Alycia=) eller hon sov i vagnen en stund :p

Fick äntligen inbjudningskorten till dopet och det vart så fina! Så har suttit och skrivit alla adresser och slicka igen dessa kort..de är inte gott! :p
Sedan tog vi en sväng med bilen och for förbi Jockes faster och lämna kortet..Vi for även förbi Jockes kusin Sofia och lämna ett :p
Så nu har jag sövt Oliver
Jag vet inte vad de är med dansband men han somnar när man spelar dansband..Specielt till Lasse Stefans :p
Jag sitter och lyssnar på Lasses just nu och Oliver ligger så sött i vaggan..Han slockna fort när jag stoppa på de..
De är bra söv metod..hehe

Nä nu ska jag gå och lägga mig är svin trött! Men de blir man när man vaknar fem om morgonarna
Och i morse så var jag såå trött jag ville bara vända mig om och sova..men amma han för hopp om om han skulle somna om ett stund men de vart inte länge..Så kändes jobbigt när jag hörde han ligga och sprattla bredvid mig..(jag lägger han i våran säng på morgonen)
Så jag vände mig om och lät han ligga och sprattla en stund och jag la igen ögonen några minuter..Så vände mig om sen och möttes av världens leende<3..Kan man få nå bättre morgon när man mötts av sånt, skulle inte tro de! Man blir så lycklig <3
Så jag låg och titta på han en bra stund och han skratta..Min Finaste pojke<3
Bara de fick man energi för sen kliva upp och glömma att man var trött

Nä nu sängen nästa
God natt !




 <3 <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!