9/4

Det har varit en toppen dag=)
Svägerskan Sara har fyllt år så vi var dit och fika tårta å massa fika=) Jag har varit så grymt sötsugen så jag har längta att få trycka i mig massa gott..haha!
Lilleman därimot har inte haft så jätte kul..Han har haft krångel i magen=(..Stackare!..Men när vi gick hem och gick till affären och handla så somna han i vagnen, helt utslagen! Sov sedan ända till åtta nån gång=)
Så jag hann då göra en go middag! Fast Jocke hjälpte till..även fast han inte kan äta de..Älsklingen!
De vart såå gott !
Nu ikväll har Anna varit och hälsa på=)) Vi har suttit och prata och Oliver har suttit i Annas famn och skratta=)
De har varit jätte trevligt=) De måste göras om! Tack För ikväll tjejen=)))
Nu har jag tänkt he mig i säng..Jag är super trött!
God natt !
Så här snygg var man idag <3

Kommentarer
Lina

Va kul att allt går bra för er och hoppas att magen blir bra på lilleman :)

2012-04-10 @ 00:08:04
URL: http://Star.spotlife.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!