Fredag

När jag var som bittrast så kommer de ett gäng på kaffe :p..Sara, Marcus och Malin..Sedan kom Peder också :p
De var jätte trevligt=) De behövs så lite för att man ska komma på bättre humör=)..Sen är de kul att Oliver får så mycke kärlek=) För de är han inte fattig av..hehe..
Sedan gick jag och hämta ut ett ännu paket..hade nämligen beställt en ny telefon! Touch ni vet..Wow! Nu är jag lika cool som alla andra som också har en..jag som sa att jag aldrig skulle skaffa de utan ha min knapp telefon men jag föll för grupptrycket till slut :p..
Men när jag så telefonen så satt och å fundera ett tag och plus att den var inte så dyr heller..tyckte de var jätte bra pris!För jag som är snålarn(Eller de heter Ekonomisk)..
Jag har som sakt lite sparade pengar och tänkte att varför inte..jag kommer nog inte få samma chans igen för detta pris..
Och själklart är ju den också rosa så klart! Haha
Så nu har jag ny dator plus en ny telefon..De kan ju inte bli så mycke bättre=))
Min gamla tele ska jag ha kvar och ha som reserv telefon=)
Sedan idag har vi varit till svärmor och ätit grillat..*mmm* så gött!
Så nu har jag pilla lite på telefon och tänkte skulle gå och lägga mig..men först måste jag fundera på hur jag ska göra med Oliver som ligger och sover i vagnen..han somna när vi gick hem..Jag vill ju helst inte väcka honom..hmm..Jag får vara försiktig och få av han lite kläder i allafall :p får ser hur de går..
Men de har varit en bra fredag ändå trots bitter människa jag varit :p
God Natt på er !


Ny telen=))

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!