Glad Påsk

Jocke fick äntligen komma hem i torsdags=) Skönt att ha han hemma igen!
Jag var som sakt på gyn och kolla upp att allt var bra och de var de så de var skönt=) Och ingen möjlkförstockning som jag trott och de var ju bra att de inte var..Så de är ju denna körtelfeber som spökar..
På kvällen så satt jag och jocke kolla på massa avsnitt av Alcatraz som är en ny serie som börjat..Den är grymt bra!
Igår så var jag ute på en promenad för sen äta grillat hos svärmor, Super gott var de!
Idag är de super härligt väder ute! Så de blir en promenad idag med=)
De nu man önskar att man var ute i stugan och körde skoter och vara ute och pimpla..men de får väl kankse bli nästa år :p
Nä nu vill inte Oliver sitta i baby sittern nå mer
Sätter in nå bilder sen förra påsk och njuter!

Kommentarer
Lina

Glad påsk på er :)

2012-04-07 @ 17:15:44
URL: http://star.spotlife.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!