13/8

Då var de en ny vecka då
Veckan som gått har varit bra=)
Älsklingen fyllde 26 förra Tisdagen, Grattis min finaste<3
Så de vart middag hemma hos oss med Jockes farföräldrar och sedan kom de fler folk och de vart fika,En riktig bra dag=)
Sedan har de varit en del promenader :p Bland annat med Layal igår kväll=) Hon far nu i väg en månad till sitt hemland, Så kommer sakna min promenad kompis!
Vi har även hunnit till Siberg och hälsa på och på vägen därifrån så åkte vi förbi upp till stugan för att surra med Eva en stund=)
Vi har också varit på kalas hos Jockes kusin barn Elsa som fyllde tre=) För sedan äta middag hos svärmor
Så lite har man gjort allafall=)
Idag har jag varit ute hela dagen å gått in till stan där jag shoppa rakhyvlar åt mig själv och så klart lyckas jag få nått Oliver också=) Han fick två pyjamasar på rea..Köpte större storlek för han äger inga pyjamas i storlek 74 :p
Så nu ikväll har jag varit till min arbetskamrat Matti och ätit varma mackor och surra=) De var trevligt!
Nu hade jag tänkt ge mig i säng för jag är ganska så trött! Jag har inte varit nå pigg alls dom senaste dagarna! Jag har haft huvudvärk i tre dagar och sen har min fina röda veckan och då har jag haft så ont och blött som man fundera på hur man kan leva! Idag när jag vakna hade jag så ont i huvudet så jag ville kräkas! Ville inte stiga upp ur sängen...
Men nu mår jag bra :p Hoppas jag mår lika bra när jag vaknar i morgon=)
God natt på er!
 
 
Älskar dig <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!