16/8

God morgon=)
Nu sitter jag här och klockan är sju :p Llilleman har nyss fått sig en flaska och ligger nu och surrar i babysittern.
Som sakt så firade jag och Jocke 8år tillsammans i Tisdags<3 De fira vi med att Jocke gjorde en tre rätters middag till mig=) Medans Jocke höll på fixa maten fick inte jag vara hemma så jag passa på gå ut i solen och gick ner till Campingen där Matti med famlij var=) Så där låg vi på stranden och prata och njöt av Solen=) Sedan tog jag mig en promenad.
När jag kom hem så var förrätten klar och de blev Pilgrimsmusslor och sallad=) till Varmrätt blev de Entecote och till efterrätt blev de pannacotta. En Super god middag! Älsklingen är så duktig! 
Jocke köpte även en bucket rosor till mig<3 och jag gav te som de stod vid din sida på<3
Men kvällen blev inte lång för jag och Oliver somna före sex och Jocke la sig efter ett tag han med :p Jag vakna igen vid halv åtta och Jocke han vakna vid kvart i tio men vi gick och la oss igen vid tolv..Vi var slut som artist! 
Oliver han sov hela tiden ända till 6 på morgonen där på, Han var vekligen trött!
Igår Så vart de promenad i de soliga vädret=)
Och på kvällen färgade Jocke mitt hår=) Och vi satt å såg massa gamla avsnitt av hells kitchen och Jocke drack lite vin och jag tog en cider för fira oss som vi inte han riktigt kvällen innan..hehe :p
Idag blir de städa lite i lägenheten och sen MÅSTE jag packa för jag och Oliver tuffar i väg med tåget ikväll till Skövde! Äntligen får jag snart fara till min Älskade vän<3! Saknar henne i massor!
De ska bli så skojj!
Nä nu ska jag var lite med Oliver <3
Kram kram
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!