26/8

Ja då har man varit hemma i några dagar och jag är redan less! Jag hade gärna farit iväg igen.
men men de blir inge roligare än så här så de är bara bita ihop å låta dagarna flyta iväg..
Jag har inte hunnit göra så mycke här hemma förrutom de alldagliga och sen har Anna.A varit hit en sväng=) 
Och i Lördags vart de middag hos svärmor=)
Fast en rolig sak är att vi fått en tvättmaskin! Snacka om Lycka!
Johan var så gullig som gav i dop present=) Tack Tack och åter Tack till dig Johan! De var de bästa på länge!
Och han anar inte att han gjort vårat liv lite lättare=) Så nu slipper jag gå med tunga tvättkorgar ut och måste boka tvätt tid..Nu kan vi tvätta när vi vill! Skönt! Och den är redan andvänd några gånger=) Jag ska aldrig gå ner till tvättstugan igen!
Sedan har jag också promenera varje dag eller som de också kallas "powerwalk"..De är så härligt och vara ute och gå å få upp värmen kroppen :p Men idag regna de sista biten så jag var blöt när jag kom hem..hehe :p
Nä nu har jag tänkt och he mig i sängen!
I morgon blir de inte göra nå mycke alls då heller..*suck*..eller jag har en sak jag måste fixa bara 
God Natt !
 
Är de Söndag så är de :p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!