Början på något nytt

Jag har fundera ett tag på hur man ska kunna komma sig i form :p
Så nu har jag böjat med en diet..Ja jag gillar egentligen inte dieter och de står bara om massa dieter hur man går ner i vikt när man går in på aftonbladet eller i tidningar..Men då tänkte jag varför inte prova? De kan ju inte skada!
Denna diet kallas Dukan, Jag orkar inte gå in så mycke på vad de är men om man vill är de bara googla fram de, Underbara google vad skulle man göra utan den!?
De är då olika "faser" så att säga man går egenom..Jag är på första fasen och den ska man bara äta protein, Inte änns sallad kan man äta för de innerhåller protein!Och mjölk och sånt under 1%..Visst de låter svin tråkigt och jobbigt! Och dom två första dagarna så höll jag på bli galen! Jag var trött och orkeslös och sötsugen som fan!
Men tredje dagen så börja de gå mycke bättre och sötsuget är inte stort så de känns skönt!
Men jag tycker de går hur bra som helst nu! Även om de kändes jobbigt och inte äta sallad eller pasta eller potatis.
Jag kör med keso till allt..Tur jag älskar keso!
Jag började i Fredags och nu är de Tisdag och Vikten har gått från 60 till 56 så de går ju framåt=) Den känns jätte bra!
Jag har tränat mycke förut och bara kört godis på lördagar men för mig har de ändå ändras på vågen..Men alla är ju olika och de funkar olika på olika människor så är de ju!
Jag går rasktakt varje dag kring 5km upp till en mil=) De känns jätte bra att få motion=) Jag går i alla väder!
Igår så spöregna de här som tusan men jag och Sara gick ut ändå på 8km..De blåste så mycke att de gjorde ont i ansiktet av regnet!
De var jobbig promenad men skönt när man väl kom hem=) Jag var dyng blöt och Oliver var blöt om fötterna och så kall om händerna..Stackarn! Jag fick väldigt dåligt samvete där ett tag=( 
 
Egentligen är ju inte tjock men ändå lite mullig så och folk tycker jag är smal de rätt konstigt att jag inte ser riktigt samma?
När jag prata med mamma i telefon igår så vart hon som shokad för hon tycker jag är smal..haha söt mamma!
Men jag vill gå ner lite i kilo och jag känner behöver de men hur mycke vet jag inte än vad jag hade tänkt..men inte för mycke :p
Vi får se hur detta går=)
Men än så länge går de ju bra=)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!