10/12

En ny vecka har kommit
Helgen har varit super mysig! Vi har bakat en massa, bland annat lussebullar som blev totalt misslyckat! degen jäste inte så bullorna blev hård och inte färdiga i mitten..Besviken vart vi, hur tusan kan man misslyckas med lussebullar! Men de var första gången vi gjort de så man kan väl inte alltid lyckas..Men vi har bakat två andra kakor så vi har något att bjuda på när de kommer folk:p
Vi har inte baka så här mycke på samma gång någonsin! Men då bakar vi nästa heller aldrig.
Sen har vi varit ute och gått=) Sett film å bara rått om varandra<3
Igår var vi även förbi hos Nicke och Anna och titta på deras nya lägenhet, som var super fin!
Idag är de ju Måndag och jag är på ett märkligt humör..Jag har kännt mig ledsen och varit nära på gråta några gånger samtidigt ändå glad och sedan har jag kännt mig tom, som om jag inte vet hur jag känner mig..Jag vet inte varför? De är mycke märkligt! 
Oliver är inte heller på något humör..Han har tok grina bara så där i helgen och varit orolig..Tänderna har gjort ont för har sett att han bitit panik på saker och skrikit till och sedan har ha skittigt mycke och de har lukta så dåligt, de känns som om han har magsjuka baktill..Stackars liten! De gör ont i hjärtat och se när han grinar så där så de syns på han att han ont=(
Nu ligger jag i sängen med morgonrocken och tänker vila en stund, ja kankse man kommer på något humör sen?!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!