7/12

Godag fredag=)
De har varit ganska så kallt i veckan och nu dessa två dagar har de snöa så de har varit tungt att gå ut och gå men jag har trotsa alla väder och vind och tar mig ut och promenerar i stort sett varje dag=) De har jag gjort sen typ Oliver föddes..Man måste röra på sig och få komma ut eftersom man bara är inne hela dagarna och få sig nå energi:p fast de inte alltid jag tar jätte långa promenader specielt inte dessa två dagar men man har allafall fått röra på sig=)
Pappa har varit hit i veckan en sväng och sov över=) denna gång fick han sova i samma rum som Oliver å de gick bara fint dom sov bägge hela natten, hehe!
Så har jag hunnit jobba en kväll bara tre timmar men de känns lagomt ändå
hör och häpnar jag har till och med plugga, Ja jag vet jag var ju klar men min lärare ringde och eftersom jag inte har kunnat vara i skolan och se film om brandskydd och det är måste för att få godkänt i kursen så fick jsg några uppgifter i stället men dom gick fort att göra så de var inga problem=)
Idag har vi varit på besök på dagis=) De var mysigt! Dom samla ihop alla avdelningar och hade sång stund och sedan visa dom mig runt och Oliver fick ligga på golvet en stund också å titta på alla barn..Han var som alldeles still och titta på alla..Fröknarna tyckte han var en rikgtig charmör=)) Tänka sig att det är ungifär två månader tills han börjar dagis, Shit! Tiden går för fort jag hänger inte med! De är med blandande känslor, De känns spännande och kul för Oliver för jag tror han kommer trivas jätte bra=) Men samtidigt har man lite ångest att börja jobba för jag hade gärna vilja varit hemma längre men har inte råd och sen vill man spara lite föräldrarledighet=) De känns ju lite i Hjärtat också och lämna hela dagarna men jag tror nog att de kommer gå bra=)
Nu får man se hur denna helg blir
trevlig helg på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!