1/2

Nu är vi inne på en fantastisk månad och förmodligen kommer bli den bästa och mest betydelse fulla=)
De är nu 10 dagar kvar till beräknad tid=) och nu börjar de kännas att de är nära..Om allt går bra och dom inte väljer att sätta igång mig tidigare så tror jag att jag kommer gå över en eller två veckor..De hade varit väldigt roligt och få på alla hjärtans dag..tänk vilken present=)
Men om dom nu vill sätta igång mig tidigare så gör de mig ingenting heller..för båda jag och jocke längtar så mycke efter denna lilla krabat<3

Jag har blivit mycke trött igen som jag var i början och orkar inte allt för mycke knop men jag tar mig en promenad ändå om de inte är för kallt ute:p
Så igår så städa jag hela lägenheten=)) För sen på kvällen kom mina kära arbetskamrater Carola,Robert,Anna.A,Pia och Therese och dom alla hade med sig fika så de var massor och fika..Så gulligt av dom att fixa de<3...De finns inga mer underbara arbetskamrater..dom är min andra famlij..Jag skulle inte klara mig utan dom<3..
Vi satt länge och prata ända in efter tolv..men jag hade kunnat suttit bra länge till=)
Men tack så mycke för besöket<3
De behövdes!

Annars idag har jag varit på familjecentralen och skulle ha föräldrar träff men de var bara jag där och sen brukar dom vara två som "leder" så de vart inge..lite trist men vad ska man göra,de bara gilla läget:p
Gick sedan in på Lindex och köpte två amningsbhar för priset av ett,super!är bara osäker på om dom kankse blir för liten men ähh de blir nog bra..köpte även ett amningslinne..så nu har jag då de:p..man behöver inte så många mer..
Sedan köpte jag lunch och for till Backen till Jocke och var med han en stund..mycke trevligt=)
Har sedan varit i skolan och gjorde prov..Jag vet inte vad jag ska säga hur de gick..jag svara då på frågorna..men skrev inte så mycke alls..jag kände att de inte behövdes..så jag var klar efter typ 10min och alla som kolla på en och "oj, redan klar" alla satt där och skrev hur långt som helst..Shit! men får se,hoppas på godkännt..Jag är verkligen sån där plugg häst som sitter och skriver massa sidor på prov, de är verkligen inte min sida..ja men någon måste ju vara dålig på de med:p..hehe

Nä nu ska jag dricka en go och kall cola och kolla å se vad man kan titta på =)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!