29/2

Då var de skottdagen idag=)
Jag har hunnit med och varit på bergs som har utförsäljning de var några som var och handla där..hehe :p
jag var ute efter en ram och avgjutning av hand och fot och de hitta jag, för halva priset=)) Vilket klipp !
Fast jag glömde köpa färg så jag kan måla ramen, får se om de är bra väder i morgon så kankse man kan ta en promenad och kika i morgon :p
Sedan var jag på skolan eftersom vi hade avslutning av kursen=) Så vi fika gott och prata en stund=))
De har har varit skönt väder även idag med=) men jag gick inte på någon promenad idag.
Jag har inte varit på humör på eftermiddag och kluven som jag skrev i tidigare inlägg men nu är de löst=))
Vi prata och Jocke följer med på Fredag och sedan så tar jag bussen hem till veckan=)) Så nu känns allt bra igen=)
Ibland så behöver man bara sätta sig ner och prata så brukar man komma fram till en lösning=)
Nu är jag super trött ! Sitter och ser på fuskbyggarna och hoppas på att Oliver ska somna men ikväll får pappa söva=)
God Natt !

Kommentarer
Sara - Mamma i Juni

Åh vad söt du är! :)



Du ska veta att du är en superbra mamma Mia, även om det inte känns så alla gånger så är du det :) Oliver är nog jättelycklig som få ha just dig som sin mamma! KRAM

2012-03-07 @ 19:33:26
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!