5/2

Nu är helgen över igen och i morgon är de en ny vecka=)
De har ju varit svin kallt så man har som hållt sig mesta dels inne..Men vi var ute en sväng på lördag och handla och sen en sväng förbi Jockes faster Eva å surra=) Tog sen mat från frasse å gotta oss i :p
Sedan på kvällen kom Krillaz hit och vi såg på melodifestivalen=)..Jag älskar att se på den, även om jag kankse inte tycker låtarna alltid så bra är de en bra underhållningsprogram:p...
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga vad jag tyckte..Lite tråkig ändå, vet inte varför..De var ingen låt som jag tyckte om direkt..Sean banan garvar man bara åt för han är så kul:p å Torsten den gamla knarkaren ville man bara somna till..Loreen kommer nog bli en låt som kommer nötas på krogarna:p
Nä jag hoppas de kommer nå bättre=)
Nä men de var en trevlig lördag=)
Idag har jag och jocke städa..Å jag de tycker de är så jobbigt efter ett tag så man måste ta små sitt pauser..men så är de:p
sen har Marcus,Malin, Krillaz och Johan varit på besök=)
Har för en liten stund sen komit hem från svärmor efter har varit på middag där=)


Ja, jag fick ju svar då av proverna jag tog sist hos barnmorskan och jag hade förhöjd värden på gallan så har nu fått tabletter utskrivna mot klådan så äter dom två gånger per dag och man kan bli trött av dom, som om man redan är de så blir man ännu tröttare..Så får ju egentligen inte köra bil..men de tänker jag göra ändå, ska ju till skolan i morgon..
Och dom där tabletterna hjälper mig inte ett skit! för jag kliar och kliar..Bläää !

Nä nu ska jag ta en varm dusch=)
See Yaa !


<3 <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!