Helgen

Den har varit super bra !
På lördagen Så kom Pappa, Lillasyster och Maria hit=)) Sedan så firade vi Åsa 50 år, Så de blev massa god mat och go fika..Jag hamnade sen i disken en stund..hehe :p
När vi kom hem igen så kom pappa och gänget tillbaka så vi satt och såg på melodifestivalen=) Mys <3
Söndag så gick jag en promenad i fin vädret och sen till Åsa där jag åt lite lunch :p
Helgen kunde inte bli nå bättre!
Igår var de också sol och fint så tog en promenad=) På eftermiddagen så börja jag må illa så jag tog mig en lång varm duch..men de gick inte över=(...till slut spydde jag som en gris, Blää ! plus att de kom bakvägen också..inte kul! Å lilleman var inte heller på humör..han var hungrig hela tiden! vart aldrig nöjd! Tillslut somna han=)

Idag mår jag mycke bättre=) eftersom jag inte åt någonting igår så är jag svin hungrig!Jag skulle kunna äta en hel häst..
De är sol och fin väder idag med=) får se om jag tar mig ut på en promenad sen eller om man bara ska vila och ta de lugnt..men man vill ju inte vara inne när de fin väder!
Nä nu ligger lilleman och gråter så nu ska jag ge han lite mat=))

Puss Och Kram



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!