Kluven....

Jag hade tänkt fara hem till Lule på fredag men nu sitter jag här och vet inte hur jag ska göra!??
Jag vill så gärna hem och visa upp min lilla till alla men då har jag en pojkvän som vägrar släppa mig själv eller inte bara han utan flera till som inte vill att jag ska åka..Dom är oroliga att de ska hända nå och jag förstå deras oro och jag är glad att folk tänker på en eller ja lilleman är de dom tänker mest på.
Jag är ju den som bara gör de jag känner för just för att jag är väldigt självständig och brukar klara de mesta själv..men nu handlar de om en liten också och just därför känner jag att jag vet inte hur jag ska göra?!
Jag sitter här i tårar och känner mig som världens sämsta mamma och människa...!!
De hade varit så skönt och komma på hemma plan träffa släkt och vänner och få komma bort bara för en stund..
Men nu vet jag inte...

.......


Kommentarer
Lina

Du är inte en hemsk mamma för dem tankarna gumman. Utan du är den bästa mamman du kan vara för lilleman :) Följ din magkänsla, den brukar aldrig vara fel :)

2012-02-29 @ 16:48:31
URL: http://metrobloggen.se/linow/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!