Vattnet

I natt när jag låg och sov så börja jag känna att de började bli blött mellan benen jag ställer mig upp och de bara rinner efter benet..Jag blev som paff och tänkte detta måste ha varit vattnet som gått så jag till toan och sätter mig och de rinner..Sedan går jag till sovrummet och ropar på jocke som var yr vaken och fatta ingenting..tror ni inte jag ramlar i vattnet..haha..jocke var snabbt upp och såg orolig ut..men jag garva bara..torkar av allt på golvet och ställer mig sedan i duchen..detta var kankse vid ett nån gång, kolla aldrig på klockan..Ringer förlossningen och hon tyckte jag skulle dricka mycke och sen sova..Jag skaka i hela kroppen, Jocke strök mig på benet och fråga hur de var och om jag var orolig men jag skaka för att jag var så jäkla nervös!..Jag la mig sen i sängen med flera handdukar och försökte sova men de gick ju inte så bra..de rann ju lite grann då och då och låg och tänkte på vad som kommer ske, eftersom man aldrig varit med om de..men somna en liten stund allafall..
Åkte till förlossningen i morse och där kolla dom mig hur mina sammandragningar var och hjärtat på lilla..sen fick vi bestämma om vi skulle åka hem eller stanna kvar men valde åka hem..Så jag har legat och sovit och försöker samla krafter..men man känner sig inte så sexig och gå omkring med en jätte binda men den är bra för de kommer lite vatten då och då..
Men nu har de varit rätt lugnt ett tag
Men de nu de börjar hända grejjer de nu de har börjat..och nervositeten är mycke hög men jag försöker hålla mig lugn..
De blir att åka tillbaka ikväll till förlossningen och kolla upp igen hur de går
Snart !

Kommentarer
Sara

Ingen fara, menar vartenda ord! <3



Är så glad för er skull, kram!

2012-02-12 @ 15:19:38
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!