10/1

Skam den som ger sig !...Jag har ju flera mejl klaga på detta dagis under mig, som för övrigt var ganska lugna i morse förutom när dom börja sjunga och hade stamp låtar..Väldigt trevligt!..
Men i alla fall så ringde dom idag och skulle fara och kolla över rummet som är under mitt sovrum för de är ju där dom är och lever om..så han skulle kolla om de går och ljudisolera taket i de rummet..
Å de känns super! att dom lyssnar på mig..jag skrev att jag ville ha sänkt hyra..men då var dom minnsan snabba och ska kolla på problemet..Snål Lybo!haha..ja men de känns bra att dom lyssna till slut så ska inte klaga på dom=)


Och till kommentar
"ni visste väl att det var ett dagis där innan ni flyttade ditt så har man så svårt för ljud så då skulle ni inte ha flyttat ditt"

Om du inte läst min blogg tidigare så har jag skrivit en förklaring om detta, så jag ids inte säga nå..
För varför ska jag ta en disskution med någon jag inte våga stå för sin åsikt!
De är lätt och vara kaxig bakom dataskärmen när man kan vara anonym..
Fegt tycker jag !


Snart blir de ett besök på BB, spännande!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!