12/1

Igår var de en underbar dag=)
Först var jag och luncha med jobbet=)) Sedan fick jag till och med vara med på mötet..Dom hade mötes dag igår:p De kändes lite som att vara tillbaka på jobbet..hehe :p
Fick en liten present och de var tre små gulliga filtar så stod de på förpackningen "till lilla mamman"..dom är som så söta =)
Jag saknar och jobba!

Sedan tog jag mig en tur igen på bb för att se om hon ska skulle ha samtal med var där och de var hon..Så hon berätta en massa och frågade mig en massa saker och så skrev hon ner mina önskemål hur jag vill ha de och de kändes väldigt bra=) Känner mig lugn men ändå jätte nervös och lite nojjig..samtidigt längtar jag till förlossningen fast jag vet de kommer kännas..Men de är de ju värt<3
Skulle egentligen haft skola igår men hann inte eftersom jag var på bb..

Sedan var och hälsa på Eva och Roffe en sväng och jag for vidare till Anna.L på jobbet som fyllde 30 igår..Massa Grattis till dig=)) Fika massa gott och Anna och Therese var också där=) De blev ganska sent ändå..men tiden rinner i väg när man har de trevligt=)
Så när jag kom hem så var de ingen glad Jocke som låg i sängen och vänta..Jag hade råka ha telen på ljudlös i jackfickan..Så han hade varit så orolig över mig..Han är bara för söt!De är skönt att ha någon som verkligen bryr sig om en=)

Så tack alla för en fin dag=)







Kommentarer
Tove

Vilka fina blommar du fick:) saknar dig gumman!! Älskar dig! <3 <3

2012-01-13 @ 11:43:03
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!