2011

Jag sitter här och tänker tillbaka på året..
De hände en del..
Jag tappade en vän, älskade lilla Anders! R.I.P..Jag höll på tappa en mycke nära person också men som tur gick de bra=)
Jag har haft besök i lycksele av vänner och även familj=)
På påsken var vi till Arjeplog och körde skoter, sola och pimlpa..De var helt underbart!
Jag har varit hem till Luleå en del och festat och haft de bra=)
Vi var på farmen på min födesledag=))
Jag har haft fyra veckor semester där jag spendera i Luleå=)
Jag, Klottan,Marie,Magnus och Ida var till Bulgarien en vecka=) De var super skönt !
Jag blev även särbo då Jocke flytta till pite, Norrfjärden där han bodde ett halv år
Och sedan flytta vi från våran två till en trea=)
Men största av allt på året var att jag blev Gravid<3

Detta var ungifär de som hände 2011



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!