28/1

Ja då var de lördag...
ja vad har man då pyssla med denna vecka..?!
I måndags så var jag i skolan och vi hade lite genom gång och sen lämna in läxan..fick även en ny läxa som ingen kände att dom ville göra..och jag har inte gjort den heller för jag har inte kunnat hitta nå svar..
Tisdag så var vi på föräldrarkurs och då tog hon upp vad som händer efter en förlossning och om amningen..De var intressant och bra att få veta lite=)..Så nu känner man sig lite tryggare av att fått massa information=))

Annars har man inte gjort ett skit! stort sett bara lega i sängen och sett på massa paradise hotell och känt sig allmänt bitter=(
Men de känns ändå bra att de finns människor som gör sig på mind att jag har människor visar att dom finns<3
Maja ringde och surra med mig och undra hur jag mår under väntas tid, Då kan man inte mer än bli på bra humör och le..för de finns ingen gulligare än hon<3
Sen att Klottan ringer är guld värd! Då får man ett gått skratt=)
Sen sms och att folk skriver på fb och de gör en glad=))
De känns så bra att de finns människor som också längtar till den lilla har kommer=) Synd bara att dom bor långt bort=((
Sen så klart ringer pappa och mamma var och varannan dag nu..hehe..dom är så mån om hur jag mår<3

Men just nu så håller jag på bli galen!..jag känner mig bara ledsen och nere hela tiden..känner mig fånge i mitt eget hem..Att inte ha något att göra eller någon att vara med gör mig tokig!
Jag är inte på humör till någonting!
Vill bara lägga mig i sängen och gråta och inte stiga upp förren lillen kommer...
De känns inge kul att de är så här när man har nått så fint i magen

Sen vill jag bara säga Grattis till Maria som fyller år idag=) Hurra Hurra till dig!




Kommentarer
Frugan

Hej hjärtat mitt!

Här får du en adward av mig :)



http://justbambi.blogg.se/2012/january/liebster-adward.html#comment

2012-01-28 @ 18:59:12
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!