9/1

Då var helgen över..Ja jag märker ju inte av helgerna eftersom jag bara går hemma :p
Men även fast jag är som bitter så har helgen varit bra=)..I lördags så var vi till Jockes tremänning Anna och hälsa på=) Sedan Såg Jag och Jocke film för att sedan vara fyllechaffis och hämta Åsa från krogen..hehe:p
Igår städa jag och Jocke bort julen..lite tidigt men lite skönt ändå=)

Idag är de skola som gäller=) Men börjar inte förren halv tre så jag har tänkt plugga nu, för den ska vara klar läxan idag..och jag inte orka plugga alls..hehe..Ja, jag är lite lat!
Men man tar sig då upp på morgonen allafall..Ungarna på dagis har kommit tillbaka igen..NOOO!!..Jag som har haft de så tyst och skönt utan dom..Dom har skrikit och sprungit omkring och bara levt jävulen!
Jag har skicka ännu ett mejl till Lybo om att få min hyra Sänkt..Ja jag ger mig inte! bara för att de är dagis så får dom göra som dom vill men kampen fortsätter!

Ja Apropå de så hade jag och Jocke JÄVLIGT tur i lördags för när vi kom hem från Anna på kvällen stod securitas på parkeringen..å jag vart som orolig och sa de till Jocke..För jettan stod nämligen på en besökande plats och var helt över snöad..Jocke som bara " lugn, inte får vi nå böter "..men han stod där ett bra tag..Så Jocke gick sedan till bilen för borsta av den..men då kom han ut med en lapp å då sa Jocke till han att "Du ger mig ingen böter för jag ska flytta bilen" Han som bara "Ja nu hade du tur"..Ja de kan man säga att vi hade..De var tur vi kom när vi kom..
Men man känner sig ändå irriterad för de finns inga parkeringar så har vi nu två bilar och på grusparkeringen så skottar dom ju knappt...
Så får man betala stolpe för 150kr i månaden och dom har varit så dålig på skotta så man knappt tagit sig in..plus att bilen är ju inte äns varm även om har haft i motorvärmaren..Dåligt tycker jag!..Men ta betalt de kan dom och ska höjja stolpen dessutom..*suck*
Jaja vad ska man göra...
Jag hoppas bara jettan startar idag när jag ska till skolan och att jag tar mig ut från grusparkeringen..För idag är de kallt !

Nä nu ska jag plugga!

Kommentarer
Anonym

ni visste väl att det var ett dagis där innan ni flyttade ditt så har man så svårt för ljud så då skulle ni inte ha flyttat ditt

2012-01-10 @ 01:45:00
Tove

saknar dig hjärtat! <3

2012-01-10 @ 13:37:32
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!