En månad kvar <3

Idag är de en månad kvar tills vårat lilla hjärta är beräknat <3
Jag börjar bli nervös! men vi längtar så tills den lilla kommer=)
Skulle på samtal på bb idag men tydligen så hade hon boka konstigt och var ledig men jag fick då allafall se hur BB såg ut och jag kan säga att de pirra i magen! de börjar kännas ganska nära nu=)

Tänk att bara för några månader sen jag satt med dom två testerna i handen och bara satt och titta och kunde inte förstå att jag var gravid och nu sitter jag här och har bara har fyra veckor kvar!
De är helt obeskrivligt!
Detta år kommer bli helt underbar! De då vi blir föräldrar=) Livet tar ett stort steg och det känns så bra!
och dessutom att skaffa barn med Jocke som är den finaste som finns<3 Och han kommer blir den underbaraste pappan=)
De kan inte bli bättre!

Om jag ska titta tillbaka på min graviditet så har de varit jätte bra! Svin trött i början och illamående..men de var sånt jag räknade med..Men efter några månader så mådde bra=)
De är nu på senaste månaden jag börja bli trött igen och att jag orkar inte mycke knop..
Men i helhet har min graviditet var jätte bra=)

De är en livlig liten krabat i magen=)..Den lever om för fulla muggar varje dag<3..De är så kul och sitta och titta när de rör sig=)De känns så sjukt att man har något där inne :p

Och vikten som jag varit orolig över i början är jag inte längre :p..Jag lagt på mig 9 kilo..Jag har aldrig vägt så här mycke! men de är som bara mest magen som växt..men de är ju en månad kvar så får se hur mycke man växer :p

Vi längtar då allafall så till Hjärtat kommer ut<3
Nu är de bara vänta För man vet aldrig när lillen tänkt komma=)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!