Jul och Nyår

De är så synd att tiden går så fort=(..tiden bara rusa i väg..

Jag åkte hem dagen före julafton.åkte buss till Skellefte resten av biten åkte jag bil med Johanna och Jimmy=)..fy sånt oväder de var!..Spendera kvällen med Micke och hans nya tjej Jenny även Johanna och Jimmy kom=)
Sov sedan hos mamma=)..Som vi spendera sen hela förmiddagen på julafton åt julbord till lunch och öppna våra julklappar..Jag hade varit mycke snäll i år med :p..hehe..blev jätte nöjd över allt=)Mamma har en förkärlek och köpa massa saker..
Eftermiddagen for vi till pappa som bestod av ännu mer julbord till middag och ännu mer juklapps öppning:p
Kvällen spendera vi att spela massa spel och hade så mysigt=)
Juldagen var jag och mamma till Morfar<3..På kvällen vart de fest Med Micke och Jenny=)..Johanna och Min fruga var med=))..så massa gamla hemvändare..hehe..de var trevligt=)..Vi hade tänkt oss ut men de sluta med att vi vart kvar hos Jenny och bara snacka=)
Resten av veckan så vart de mycke gå på stan..Shoppa en del och äntligen så fick jag utnytja mina två presentkort på hm som jag haft över ett år:p..Träffa Helena, Vicky och Anna..Var även till Boden en dag och var med Marie<3
Träffa även Jeanetten en dag=) och Var även förbi min faster en kväll=)..Var även till Gullan och träffa hennes lilla Arvin som är snart två månader=)
Som sakt har man haft hela veckan fullt upp=)
Nyårsafton var vi gamla vanliga gänget=) men saknade Marie och Magnus!..Vi var hemma hos Vicky och Anders=) Sedan for vi till stan och såg på fyverkerierna=)..Var svin mycke folk!..men jag har inte vart på stan på nyår på flera år..Var sedan på någon fest som jag inte kände men de var trevligt=)
De var inte riktigt de nyår som jag hade tänkt mig..men de var för att vi inte visste nått, vart vi skulle vara eller nå..men de vart bra ändå=))
Tack alla fina där hemma!
Massa Kärlek till er<3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!